Факультет 2

Заступники декана: Задорецька Ольга Романівна, Тісновець Ірина Іванівна
Секретар деканату: Якименко Наталія Вікторівна
Громадський студентський декан факультету: Велідова Юлія Олексіївна
Секретар Вченої ради факультету: Нечипор Наталія Олександрівна
Голова студентського самоврядування факультету: Вінславська Анастасія Олегівна
Адреса деканату: 79000, м. Львів вул. Дорошенка, 70.
Телефон деканату: (0322) 261-53-12
Службовий e-mail: lma.dekanat.2@i.ua
На факультеті надаються освітні послуги за освітніми програмами
- Спеціальність 223 Медсестринство, ОПП«Сестринська справа», освітньо-кваліфікаційний рівень – молодший спеціаліст, освітньо-професійний ступінь – фаховий молодший бакалавр
- Спеціальність 223 Медсестринство, ОПП«Акушерська справа», освітньо-кваліфікаційний рівень – молодший спеціаліст, освітньо-професійний ступінь – фаховий молодший бакалавр
- Спеціальність 221 Стоматологія, ОПП «Стоматологія», освітньо-кваліфікаційний рівень – молодший спеціаліст, освітньо-професійний ступінь – фаховий молодший бакалавр
- Спеціальність 221 Стоматологія, ОПП «Стоматологія ортопедична», освітньо-кваліфікаційний рівень – молодший спеціаліст, освітньо-професійний ступінь – фаховий молодший бакалавр
- Спеціальність 224 Технології медичної діагностики та лікування, освітньо-професійний ступінь – фаховий молодший бакалавр
До факультету належать 4 кафедри
Членами кафедр є 62 викладачі, серед них 1 доктор наук, 14 кандидатів наук, 7 доцентів, 2 Заслужених працівників освіти України
У 2020-2021 навчальному році на факультеті навчається 430 студенти у 26 академічних групах з різних регіонів України.
Візії роботи факультету
- Висока якість освітнього процесу
- Функціонування внутрішньої системи забезпечення якості освітнього процесу
- Співпраця з усіма стейкхолдерами щодо організації освітнього процесу
- Наявні чіткі та зрозумілі правила і процедури, що регулюють права та обов’язки всіх учасників освітнього процесу
- Забезпечення абсолютної підтримки усіх стейкхолдерів: освітньої, організаційної, інформаційної, консультативної, соціальної тощо
- Сприяння безперервному професійному розвитку викладачів, стимулювання розвитку викладацької майстерності та особистісному зростанню
- Студентоцентрований підхід
- Наявна прозора процедура формування індивідуальної освітньої траекторії
- Якісна практична підготовка здобувачів вищої освіти
- Підтримка діяльності студентського самоврядування факультету
- Наявні чіткі і зрозумілі політика та процедури вирішення конфліктних ситуацій
- Повага, дотримання, пропаганда принципу академічної доброчесності
- Навчання, викладання та наукові дослідження пов’язані з інтернаціоналізацією освітньої діяльності
- Формування soft-skills у всіх учасників освітнього процесу
- Діджіталізація освітнього освітнього процесу: використання гугл-форм, вайбер-груп, соцмереж, скайп-нарад, перехід на електронний документообіг (електронні журнали, електронні портфоліо, електронний банк робочих навчальних програм, наукових здобутків викладачів та студентів тощо).